Forum : Oculus Rift

Sujet: « Mail Oculus reçu et gros retard annoncé »



Pages : 1 | Posts : 1
Posté le 02/04/2016 à 09:44:39
ERNo
Citer MP Avertir un administrateur
Messages postés : 136 / Membre depuis 625 jours
Voilà le mail reçu il y a 5 minutes.

Hi Erno,

We know you're anxious to receive your Oculus Rift and apologize for not updating your order status sooner. We've been working through an unexpected component shortage, and unfortunately, that issue has impacted the original shipping estimates for some early customers.

We're working hard to get up-to-date ship windows, and you should expect to see your order status updated on oculus.com by Tuesday, April 12. Although many Rifts will be arriving on schedule and in line with original estimates, we'll be covering shipping and handling costs for all orders placed through today.

We're shipping rifts everyday. Don't hesitate to reach out to the Oculus support team if you have additional questions.



The Oculus Team


Chargement de la Like-Box...
Linker ce post
Posté le 02/04/2016 à 10:59:49
Ludo
Citer MP Avertir un administrateur
Messages postés : 118 / Membre depuis 619 jours
Je l'ai aussi reçu. Le 12 Avril c'est quoi? Une mise à jour du de la page de commande? Ou le départ des livraison?

Chargement de la Like-Box...
Linker ce post




Sujet: « Mail Oculus reçu et gros retard annoncé »



Pages : 1 | Posts : 1

Vous devez être connecté pour pouvoir répondre !

Si vous n'avez pas de compte, vous pouvez vous inscrire.
Si vous avez déjà un compte, vous pouvez vous connecter.





BEINSIDE.FR - Le forum officiel de la réalité virtuelle | Oculus Rit | HTC Vive | Samsung Gear VR | Playstation VR | Hololens | Temps d'execution : 0.0521
Forum de discussion